Lid worden

Inschrijven Hanbalvereniging Harderwijk doe je via dit online inschrijfformulier. Zodra je lid bent kun je meedoen met trainingen en wedstrijden. Voordat je lid wordt, kun je ervoor kiezen een paar keer mee te trainen om te kijken of Handbal ook bij jouw past! Maar pas op! Voor je het weet ben je besmet met het handbal virus! Handbal is namelijk voor iedereen!

Hoeveel contributie betaal ik en op welke wijze?

Contribitie betaal je maandelijks (10 keer) via automatische incasso. De actuele tarieven vind je op de ‘Tarieven‘ pagina.

Hoe beëindig ik mijn lidmaatschap?

Opzegging van het lidmaatschap dient per e-mail bij de secretaris te gebeuren via secretaris@hvharderwijk.nl.

Als trainingslid kan je per maand opzeggen!

Als spelende lid moet je vóór 1 mei van het lopende seizoen opzeggen!

Te laat of op een onjuiste manier opzeggen betekent een contributieverplichting voor het volgende verenigingsjaar, mede omdat de vereniging voor het nieuwe seizoen de contributie aan het NHV moet afdragen.