Handbal in Harderwijk?

Momenteel zijn wij druk bezig met het bekijken van de mogelijkheden van het oprichten van “Handbalvereniging Harderwijk”.

Uiteraard is dit alleen mogelijk bij voldoende interesse van potentiele spelers maar ook afhankelijk van de inzet van vrijwilligers en eventuele sponsoren.

Daarom zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die willen helpen handbal op de kaart te zetten in Harderwijk.

Interesse om te spelen of interesse in een bestuursfunctie? Laat een bericht achter via deze pagina.

Op de hoogte blijven van de voortgang? Like dan onze pagina op facebook (zie rechterkolom) en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen.

Kom je uit regio Harderwijk? Deel dan dit bericht of pagina zodat wij zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken!